Search This Blog

Wednesday, May 25, 2011

österrike, mustaschprydda herrars förlovade land?

snabbtänkta?

Jag viker mig av skratt, snabbtänkta människor. att en kort mustaschprydd herre fått vara hedersmedborgare så länge efter krigets slut är för mig en gåta, men sen är ju den där staden känd för en annan mustaschprydd herres galna upptåg, verkar som dom gillar mustaschprydda galna dårar i amstetten, österrike.

"dåraktiga krogvakter"

lyckat, spär på mina förutfattade meningar om krogvakter. är det försmådda polis och/eller officersaspiranter som ska ta ut sin hämnd på samhället och dess medborgare för att dom inte fick sin dröm? stäng av hela bunten, även dom som inte fysiskt deltog för deras omdöme är ju totalt obefintligt om dom låter det hända.

nu närmar sig swedenrock med stormsteg, därför dags att ta en låt med min höjdpunkt på festivalen, nämligen de härliga gossarna i saxon. en skön 80-talsdänga, nästan lite jazzig.

Saxon - strong arm of the law

No comments:

Post a Comment